Пронаоѓање на рајската долина за храна
Замислете си ја вашата кујна од соништата. Веројатноста е голема да има производ од Miele во неа. Позната по своите врвни и наградувани апарати, семејната компанија Miele е една од најголемите интернационални производители уште од 1899 година. Како 100-годишен бренд со неверојатна репутација за својот дизајн, угледот е многу важен фактор при секоја интеракција со потрошувачите, вклучувајќи ја и нивната онлајн редакторска програма.
Со цел да ги подобрат своите можности за создавање дигитални содржини, кулинарскиот тим во Швајцарија сакаше да отпочне преноси во живо во епизоди, каде што потрошувачите ќе можат да дознаат како да извлечат максимум од своите производи преку демонстрации и водичи за готвење, многу слично на содржините кои ги гледате на телевизија. За нивното професионално студио, со простор за мала публика во живо, беше потребно трајно решение со повеќе камери кое ќе може да го ракува персонал без техничко познавање, бидејќи сакаа целосната продукција да се изведува во рамките на компанијата.
Претходно, ако сакале да снимаат содржини, како демонстрации за готвење и изложби на производи, тие најмувале агенции за кои биле потребни големи трошоци, сложени постапки за поставување опрема во студиото и бавно извршување на процесите.
„Со Canon, ја пронајдовме совршената алатка за задоволување на нашите потреби и за видеографија и за фотографија“ - вели Barbara Märkli, шеф за кулинарско доживување, Miele AG. „Намалувањата на трошоците за агенции се во високиот опсег на петоцифрените суми, изразени во евра, а очекуваме и амортизација за нашето студио во следните три години“.
Клиент: Miele AG
Локација: Шпрајтенбах, Швајцарија