Швајцарскиот провајдер на услуги за печатење, Ritz, презеде конкретни мерки да се адаптира во променливиот пазар на комуникации, кој го придвижува популарноста на онлајн каналите и дигиталните платформи.
Делумни промени во брендот за отсликување на новите услуги
Успешна промоција на услугата за работа со различни медиуми преку кампањи за работа со различни медиуми наменети за клиентите
Одржана првата кампања за работа со различни медиуми за клиентите на Ritz
Адаптирање во модерниот свет на комуникациите преку проширување на онлајн услугите.
• Намалување на обемот на печатење
• Тешкотии во издвојувањето на конкурентниот пазар
• Неможност да се исполнат барањата на потрошувачите за онлајн услуги
• Canon му понуди на Ritz деловна и иновативна програма (B&IS) на настан за потрошувачите во 2013 година
• B&IS програмата одржана во 2014 година му понуди на клиентот јасен преглед на тековниот бизнис модел, вклучувајќи и анализа на маркетинг стратегијата
• Тоа беше поттик да се промени бизнис моделот и да се додадат услуги за вкрстени медиуми преку Canon, како и да се репозиционира деловното работење во 2015 година
• Canon ја поддржа првата кампања за вкрстени медиуми за да ги промовира новите услуги до базата на клиенти на Ritz