СТУДИЈА НА СЛУЧАЈ

Градежен институт Македонија: спокојство со Canon е-сервисот

Во Градежниот институт Македонија, плотерите се дел од секојдневниот работен процес. Откако се одлучија за првиот плотер од Canon, тие успеаја смело да ги оптимизираат процесите на печатење и цртање.

Градежен институт Македонија: спокојство со Canon е-сервисот

Civil Engineering Institute Macedonia

„ИНЖЕНЕРИТЕ БЕА МНОГУ ЗАДОВОЛНИ ОД ПЛОТЕРОТ ПОРАДИ БРЗИНАТА КОЈА БЕШЕ 15–20 ОТСТО ПОБРЗА ОД УРЕДИТЕ ШТО ГИ КОРИСТЕВМЕ ПРЕТХОДНО. НАЕДНАШ, СИТЕ САКАА ДА ПЕЧАТАТ НА CANON ПЛОТЕРОТ.“

Canon Camera

Напишано од Тоде Касапинов

Раководител на ИТ, Градежен институт Македонија

Краток преглед

Градежниот институт Македонија (ГИМ) е основан во Скопје, во 1975 година. Во областа на градежништвото, ГИМ е една од највлијателните регионални компании, вклучена во некои од најголемите инфраструктурни проекти на Западен Балкан. Градежните индустрии имаат многу специфични барања за печатење: голем обем на печатење, цртање со висока прецизност, големи формати. Во последните години, институтот успеа смело да ги оптимизира процесите на печатење и цртање, кои претходно им предизвикуваа значителни непријатности, избирајќи ги Canon решенијата за големи формати.

Ефикасно печатење во ГИМ

Подобрувања

Компанијата редовно користеше плотери, но трошоците за печатење и одржување на најновиот купен уред се покажаа повисоки од очекуваните. Со најавата за нов голем проект – изградбата на автопатот Кичево-Охрид, во 2014 година тие донесоа одлука дека е потребна промена.

Тие инвестираа во Canon imagePROGRAF 815 плотерот. Ентузијазмот за ефикасноста на новиот плотер предизвика зголемување на бројот на уреди набргу потоа. Тие купија и Canon imagePROGRAF 770 и Canon imagePROGRAF TX3000. Сега се инсталирани два плотера во седиштето на компанијата во Скопје, а третиот е во употреба на оддалечена локација во близина на автопатот.

Canon eService

Поради побарувачката на инженерите за поголем обем на печатење, ГИМ наиде на предизвикувачко надополнување на залихите на потрошен материјал. Canon партнерот Abix имаше повремени проблеми со сервисната поддршка и навремената испорака на материјалите. Тие решија да им понудат иновативно решение за Canon е-сервис што на компанијата и на далечинскиот администратор им дава преглед на статусот на плотерите, како во однос на потрошувачката на мастило, така и во однос на перформансите на уредот. Набљудувањето на статусот на уредот предизвика клучна разлика во ефикасноста на печатењето во ГИМ институтот.

Related Products and Solutions

КОНТАКТИРАЈТЕ НÉ

Дознајте повеќе за квалитетот и прецизноста на нашите плотери во боја.