Независно дали станува збор за брошура од сјајна хартија, летоци за отворање на некој ресторан или информативен постер од здравствена установа, печатењето има важна улога во стратегиите за комуникација во многу индустрии. Всушност, едно неодамнешно истражување посочува дека секторите за продажба, производство, здравство и јавниот сектор трошат 50% од нивниот буџет за комуникација за печатење1, а и другите сектори имаат слични трошоци.
Но, печатењето рекламни материјали што оставаат силен впечаток може да биде скапо, особено поради тоа што 95% од компаниите ангажираат надворешни субјекти за нивните потреби за печатење, односно други компании што нудат специјални услуги. Причината за тоа е потребата од професионален квалитет бидејќи компаниите немаат сопствени ресурси за тоа.
Конечните отпечатени материјали не се единствен фактор во процесот. Немајќи сопствен искусен дизајнерски тим, компаниите често се одлучуваат да ангажираат трети страни за целосниот процес, почнувајќи од дизајн па сè до производство. Иако ангажирањето трети страни генерира одреден профит, организациите што сакаат брзо создавање на ад-хок материјали може да наидат на проблеми во однос на времето и трошоците за производство.
Буџетите за маркетинг сè повеќе се намалуваат, поради што организациите се под притисок да ги намалат своите трошоци, но благодарение на новите решенија на пазарот како што е PosterArtist, компаниите нема да треба да прават компромиси во печатењето. Организациите со уред од Canon сега ќе имаат подобри алатки за дизајнирање и создавање рекламни материјали самостојно, во случаи кога не е профитабилно да се ангажираат трети страни.