Тука сме за да ги одговориме вашите прашања, да ги решиме проблемите и да ве пратиме на соодветно место доколку ви е потребна поправка.
Ве молиме изберете опција подолу за да ја добиете бараната помош.
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Проблемот настанал бидејќи опфатените печатачи, при вклучувањето, пристапуваат до сервер од трети страни преку интернет. Почнувајќи од 30 мај, количината на податоци што се враќаат од серверот од трети страни се зголемила.
Соодветно на тоа, печатачот не можел да ги обработи податоците и се исклучувал веднаш по вклучувањето. Во зависност од моделите, печатачот се исклучувал и вклучувал во континуиран циклус.
На 7 јуни 2022 година, извршена е промена на количината на податоци што се враќаат од серверот од трети страни, за да можат опфатените печатачи да ја обработат. Како резултат на тоа, опфатените печатачи се вклучуваат и функционираат правилно.
Фирмверот со коригираната контрола за обработка на податоци е издаден во очекување на идните промени во интернет опкружувањето.
Ви препорачуваме да го ажурирате фирмверот на вашиот печатач со најновата верзија.
Фирмверот на вашиот печатач може да се ажурира преку мрежа користејќи го самиот уред, или со помош на алатката за ажурирање што може да се преземе од картичката за фирмвери за вашиот производ. Ве молиме изберете еден од методите за ажурирање на фирмверот на вашиот производ.
Да започнеме со идентификација на вашиот производ
Производот не е препознаен, ве молиме следете ги препораките подолу -
Да започнеме со идентификација на вашиот производ
Производот не е препознаен, ве молиме следете ги препораките подолу -
Let's start by identifying your product
Производот не е препознаен, ве молиме следете ги препораките подолу -
Ве молиме пополнете го формуларот подолу за да ни помогнете да ја разбереме природата на вашето прашање
Please select from the options below to help define the nature of your Canon store enquiry