Намалете ја рачната обработка на нарачките
Автоматизираните работни процеси заштедуваат време и спречуваат грешки при испораката
Поедноставете го целиот процес за испорака на материјални добра, почнувајќи од земање, пакување и испорака па сè до проверка на доказите за испорака.
Доцнењата предизвикани од неефикасен систем за обработка на нарачки со тенденција за грешки може да има сериозно штетно влијание врз вашето деловно работење.
Автоматизираните работни процеси заштедуваат време и спречуваат грешки при испораката
Забрзајте го процесот за доказот за испорака со преносливо снимање на електронски потписи
Поефикасната технологија ги намалува трошоците, грешките и доцнењата
Дигиталните системи овозможуваат безбедно складирање на потписите и евиденцијата
Рецепт за побрза и попаметна испорака на материјални добра
Сега имаме постандардизиран систем што е поекономичен, полесен за одржување и пофлексибилен.
Friedrich Staller
Управен директор, GEV
На австриската компанија за кујнска опрема GEV ѝ беше потребна побрза обработка на фактурите и белешките за испорака за да ја исполни својата цел за испорака на 97% од нарачките во ист ден. Компанијата бараше дигитално решение што ќе ги забрза нејзините работни процеси поврзани со хартија и ќе ѝ овозможи поголема контрола и увид во тие процеси.
Создадовме прилагодено решение за исполнување нарачки со тоа што ја споивме платформата за управување со документи на Canon и ESP системот на GEV, за да овозможиме дигитализирање на сите документи за нарачка и нивно автоматско архивирање и означување за брзо и лесно пронаоѓање.
Нашето решение го забрза исполнувањето на нарачките преку намалување на времето за фактурирање со употреба на електронски потписи, но и со тоа што му овозможи на персоналот побрзо да ги пронаоѓа белешките за испорака. Покрај зголемување на сигурноста и увидот на документите, системот го подобри и доживувањето на потрошувачите со појасни шаблони за нарачки што може да се уредуваат.
Податоците за продажба се земаат од ERP и се спојуваат со корисничките податоци од CRM
Се прави листа и се испраќа во преносливите уреди на магационерите
Производите се пакуваат, се прават ознаки за испорака за доставувачите
Се создава белешка за испорака, се испраќа во преносливиот уред на возачот
Потписот на корисникот се снима електронски, а потоа се генерира фактура
Подобрете го вашето деловно работење и откријте нови начини за комуникација со потрошувачите користејќи ги нашите решенија за дигитална комуникација
Преземете ја контролата врз протокот на пари и дознајте како оптимизираниот процес за фактурирање ќе ви заштеди време и пари