Image of a person from above taken using a drone

Fergus Kennedy: Небото не е граница со Canon Log

Откако го искористил својот EOS 5D Mark IV од Canon за еден комерцијален ТВ проект, режисерот Fergus Kennedy сакал да ги открие креативните можности на фотоапаратот. Fergus е морски биолог по вокација и сѐ уште прави филмови за природниот свет. Но, тој сѐ повеќе работи на фотографии и видеозаписи за голем број клиенти од областа на телевизијата и рекламирањето, а од особен интерес му се дроновите за снимање на драматични воздушни снимки.

Новиот проект на Fergus е лично негов, што му дава слобода да ги реализира своите идеи. Тој и неговиот брат Nick, кој беше операторот на камерата, сакаа да ги поместат границите и да видат што можат да постигнат. Fergus сфати дека надградбата на Canon Log на EOS 5D Mark IV ќе претставува огромна придобивка при предизвикувачките услови на снимањето со дронови. Canon Log ја нуди можноста да се долови повеќе од динамичкиот опсег од сензорот, што може да се искористи при градацијата во обработката по снимањето за да се постигне специфичен изглед и да се надополнат снимките од различни камери. Таа е големо олеснување кое сега е норма за професионалните кинематографи, а со тоа што е присутна на EOS 5D Mark IV ја прави сериозна дигитална алатка за снимање. 

„Во минатото ја користев XC10 од Canon за дронско снимање во 4K,“ објаснува Fergus. „Беше многу добра, лесна камера. Но, EOS 5D Mark IV исто така снима слики во висока резолуција и ги користи придобивките од одличниот и широк избор на EF објективи, така што нејзиниот опсег на користење е поголем. Сакавме да направиме видеозапис со динамични спортови користејќи соодветни парчиња, што значеше дека ни требаше најдобар квалитет и флексибилност на градацијата при обработката по снимањето. Со Canon Log при рака, EOS 5D Mark IV можеше да ни го овозможи тоа.“

"EOS 5D Mark IV е многу способна видеокамера која нуди 4K, а сега и Canon Log со услуга за надградба на фирмверот"

„EOS 5D Mark IV е многу способна видеокамера која нуди 4K, а сега и Canon Log со услуга за надградба на фирмверот,“ додава Fergus. „Можевме да ја искористиме C300 Mark II – таа ќе можеше да се постави на нашите дронови. Сепак, EOS 5D Mark IV е полесна, така што можевме да го зголемиме времето на летање.“


Совладување на пречките

Fergus се соочил со неколку предизвици во овој проект. Како прво, совпаѓањето на снимките од различните активности на различни локации е проблематично. Ова е тешко да се постигне кога се работи за динамично движење, но уште повеќе затоа што дронот го летале низ густа шума.

Еден од најголемите предизвици се појавил при снимањето на еден сурфер со летечки змеј во акција. „Тоа ни беше петти лет,“ објаснува Fergus. „Дронот се наоѓаше на околу 5m височина и беше околу 200m навлезен во морето кога снема напојување, но не целосно. Не реагираше кога го поместив копчето нагоре, па потона бавно во водата, а ние веќе не го видовме.“ Fergus мисли дека дефектот бил кај главната батерија за летот. За среќа, имале осигурување и за кратко време повторно летале. „Новиот дрон има шест батерии наместо една,“ додава Fergus. „Така што, ако се јави дефект кај една батерија сега, нема да падне!“

Kitesurfer

„За ова снимање беше потребна внимателна оркестрација на активностите на три луѓе – пилотот на дронот, операторот на камерата и спортистот кој го снимавме,“ продолжува Fergus. „Сите тројца мораа добро да го темпираат времето, што беше незгодно – секоја снимка ја повторуваме по 20 пати за совршено да ја доловиме акцијата.“ Сигурноста и флексибилноста на EOS 5D Mark IV се покажаа од непроценлива вредност, давајќи им ја на Fergus и на неговиот тим довербата дека секоја снимка којашто ја изработила триото била прекрасно доловена од камерата.

„Условите на осветлување претставуваа многу потенцијални потешкотии,” додава Fergus. „Шумата беше ишарана со длабоки сенки и многу светли делови. Над земјата, на релативно светло небо, тлото е под сенка, така што треба да навлезете во сенките без премногу да ги осветлите светлите делови. Преку морето има многу точки што рефлектираат силна светлина. Ова е значителен товар за динамичкиот опсег, маргината на грешка и кодекот на камерата, затоа што одредена експозиција може да функционира добро за светлите области, но не и за сенките и обратно. Ако снимате фотографии, со ова можете да се справите со снимање на RAW. Но, кога снимате видеозапис, потребна ви е најголема можна маргина на грешка за да ги направите динамичните делови поатрактивни во обработката по снимањето. Токму тука Canon Log на EOS 5D Mark IV беше од голема полза, бидејќи ви ја овозможува таа маргина на грешка.“

Drone flying over a vintage car

Градација

Камерата EOS 5D Mark IV којашто Fergus и Nick ја поставиле на дронот била опремена со еден објектив, EF 16-35 mm f/4L IS USM од Canon, кој ги задоволувал сите нивни потреби. „Видеозаписот беше сниман во 4K со 30 слики во секунда и 1/50 бленда,“ додава Fergus. „Користевме различни решетки во зависност од нивото на општата осветленост, иако додававме ND филтер на објективот кога светлината беше пресилна.“

„Претежно снимавме со ISO 400, освен кога светлината се намалуваше, тогаш одевме до 3200 ISO,“ објаснува Fergus. „Ја добивате оптималната маргина на грешка од Canon Log на ISO 400, до 12 чекори. Сепак, една од карактеристиките која го прави Canon Log уште полесен за користење е тоа што можете да ја овозможите функцијата за помош за прегледување за да добиете претстава како би изгледала снимката по градацијата. Ова можевме да го изведеме преку HDMI излезот на камерата кон ротирачкиот механизам и сето тоа безжично да го пренесеме со 1080p кон мониторите долу. Тешко е да препознаете дали ги елиминирате сенките или премногу ги осветлувате светлите делови кога гледате во Canon Log, така што функцијата за помош за прегледување е навистина корисна за да се избегне ова, дури и ако крајната градација што ја користите е малку поразлична.“

"...EOS 5D Mark IV може лесно да функционира како секундарна камера покрај камерите Cinema EOS од Canon."

За Fergus, зголемената видео резолуција на EOS 5D Mark IV била првичната причина за да ја купи камерата, но сега тоа е подобрено со пристигнувањето на Canon Log. „Клиентите сѐ повеќе бараат 4K,“ објаснува тој. „Но, ја имате и дополнителната слобода за отсекување во пост-обработката. Canon Log уште повеќе ја зголемува таа флексибилност. Можете да користите слични табели (LUT) за C100 и C300. Овие табели применуваат однапред дефинирана градација на снимката кога треба да комбинирате снимки од повеќе камери. Всушност, се обидовме да ги користиме истите табели како C300 и снимките се совпаѓаат навистина одлично. EOS 5D Mark IV може лесно да функционира како секундарна камера покрај камерите Cinema EOS од Canon.“

Со ова снимање, Fergus ја конвертирал снимката во природен M-JPEG снимена со EOS 5D Mark IV во 4K во ProRes формат пред да ја внесе во софтверот за уредување Adobe Premiere Pro, за порамномерна репродукција. Датотеката во природен 4K формат се снима со стабилна стапка за пренос на податоци од 500Mbits/сек., а ProRes го намалува ова во нешто со што хардверот и софтверот за уредување ќе можат полесно да се справат. „Не губите ништо ако извршите конвертирање во верзија со висок квалитет од ProRes, затоа што оригиналната снимка е одлична,“ ентузијастички вели Fergus.

„Ние ги користевме Lumetri алатките за градација во Premiere Pro. Поради крајно различните услови на осветлување, ја градиравме секоја снимка поединечно, но користејќи табела за широкиот динамички опсег како појдовна точка. Потоа ги дотеравме рабовите, сенките, осветлените делови, белите делови и заситувањето. Не беше премногу тешко или напорно да се работи со снимките. Не мислевме дека треба да вратиме нешто што било загубено, ниту пак сакавме премногу стилизиран изглед. Беше поприродно, така што бевме повеќе насочени да го извлечеме најдоброто од секоја снимка.”

Долга и плодна соработка

Fergus планира уште повеќе да ги искористи зголемените можности на EOS 5D Mark IV во неговите наредни проекти. „За мене таа е мојата работна сила — ја користам камерата секој ден за фотографии, а сега на дрон за фотографии и видеозаписи. Сум имал претходно EOS 5D по првичниот и секогаш биле сигурни при моите патувања. Оваа недела ќе купам куќиште за под вода, така што Mark IV ќе може да дојде со мене кога ќе нуркам во Индонезија годинава. Со контрастите во светлината и сенката што се добиваат под вода, режимот Canon Log и таму ќе биде од непроценливо значење.“

Fergus Kennedy Video

ТЕК од Fergus Kennedy

Погледни видеозапис

Поврзани содржини