Улогата на работникот во човекови ресурси претрпе брза еволуција во последните пет години. Благодарение на драматичните социјални, економски и технолошки промени, речиси сѐ се смени за работното опкружување. Водачите на одделите за човечки ресурси се во центарот на сето тоа. Тие ја воведоа ерата на хибридното и далечинското работење, мораа да станат експерти за управување со личните податоци и го водеа важното префрлување кон етички, чесни и застапувачки практики во работното место.
И покрај овие движења нанапред, зошто начините за работа на одделите за човечки ресурси не се во тек? Накратко, зошто толку многу вработени во човечки ресурси сѐ уште фотокопираат договори и рачно внесуваат податоци во табели како да е 2005 година?
И покрај тоа што широко распространетите промени во политиките за вработување и начините на работа во многу бизниси ги ставаат одделите за човечки ресурси во преден план и го забрзуваат нивниот развој од тактичка функција во стратешки приоритет, многу оддели за човечки ресурси се забавени од рачни процеси, бавни работни процеси и фрагментирани системи.
Покрај напредокот во технологијата во работното место, 48% од професионалците во одделите за човечки ресурси ги оценуваат нивните процеси за управување со информации како просечни или лоши1. Многумина сѐ уште се потпираат на хартиени процеси, синџири со е-пораки и табели за следење на евиденција за вработени, усогласеност и ревизија на перформанси. Ова губи време, го зголемува ризикот и ја ограничува способноста на одделот за човечки ресурси да испорача стратешка вредност.
За тимовите за човечки ресурси да можат да додадат најмногу вредност во модерните бизниси, треба да има отстранување од трошење време на реактивно извршување задачи и префрлување кон очекување на деловни потреби. За да настане тоа, на тимовите за човечки ресурси им се потребни алатки за извршување на административните задачи поефикасно, а помалиот степен на контрола ги ослободува за поттикнување промени во организациите.