ДОМАШНИ ПРОЕКТИ

Како да направите сопствено студио во домот

Бидете креативни кога фотографирате со блиц и дознајте како да снимате извонредни портрети со мал буџет.
Canon Camera
Не секогаш ви се потребни скапи блицови или специјален простор за студио за да создавате прекрасни фотографии со професионален изглед како во студио. Со помош на малку едноставна опрема и простор за фотографирање, сите можат да направат основно студио во својот дом. Тука ќе објасниме како да го направите тоа со минимални трошоци и опрема. Исто така, ќе разгледаме неколку основни принципи за фотографирање во студио, како користење модификатори на светлина и поставување на експозицијата на блицот. Со едноставни вештини и соодветна опрема може да создавате секакви видови на неверојатни слики, почнувајќи од врвни портрети па сè до прекрасни фотографии од производи, мртва природа и многу повеќе.

1. Листа за основна опрема

EOS RP од Canon, со два Speedlite-блицови од Canon, статив и бел чадор ставени на дрвена маса.

За да почнете да се занимавате со фотографирање во домашно студио ви треба едноставна опрема - тука имаме два Speedlite-блицови од Canon - 470EX-AI и 600EX II-RT, фотоапарат EOS RP од Canon со објектив RF 85mm F2 Macro IS STM, статив за светло, бел чадор што пропушта светлина и држач за чадор.

Маж гледа низ визирот на EOS RP од Canon со прикачен блиц Speedlite.

За да го активирате надворешниот блиц треба да користите втор блиц Speedlite од Canon, уред за безжично активирање на блицот или (доколку е компатибилен) вградениот блиц на вашиот фотоапарат.

За едноставно студио како ова не се потребни многу финансии, а може да го направите и помало за да заштедите на простор. Освен фотоапарат, ќе ви биде неопходен еден или два блицови Speedlite што ќе можете да ги поставите и активирате подалеку од фотоапаратот. Идеално би било да имате статив за светло, но може да користите и дополнителен статив (пластичниот држач што се испорачува со повеќето блицови Speedlite може да се монтира на навојот на стативот) за држење на вашиот блиц. Обичниот бел чадор е уште еден евтин, а сепак ефикасен, додаток за создавање прекрасна светлина. Ќе треба да пронајдете начин да го прикачите чадорот на стативот, на пример, користете држач за чадорот. Последното нешто што ви е потребно е да можете да го активирате надворешниот блиц со помош на уреди за безжично активирање. Или, пак, ако имате два компатибилни блицови Speedlites, едниот може да го прикачите на приклучокот за блиц на фотоапаратот и да го користите за активирање на другиот. На овој начин добивате уште една придобивка - да ја контролирате јачината на надворешниот блиц далечински. Ако блицот што е вграден во вашиот фотоапарат од Canon е компатибилен, тогаш ќе можете да го користите за активирање и контролирање на надворешните блицови Speedlite од Canon.

2. Избирање простор

Маж снима портрети во домашно студио, со сива заднина и бел чадор за да ја омекне светлината од блицот.

Изберете простор со голем и светол ѕид или користете импровизирано платно во заднина за да добиете едноставна и чиста заднина.

Соба со ѕид во бела или крем боја е идеална за поставување домашно студио. Ако ѕидовите не се обични, тогаш може да закачите бел чаршаф или, уште подобро, да инвестирате во платно за заднина на преклопување како ова. Кога ќе избирате фотографија за фотографирање, таванот треба да биде висок за да можете да го подигнете вашето светло и да осветлувате од горе надолу, врз лицето на субјектот - што изгледа попријатно за гледање. Имајте предвид дека светлината добива дел од бојата на сите површини од кои се одбива, па затоа ако ѕидовите имаат нагласена боја, можно е да ја обојат светлината што паѓа врз субјектот.

Сепак, не треба да се ограничувате со еден вид на просторија. Ако имате фотогенични скали, може да ги искористите како одлична локација за групни слики, а ако фотографирате од повисоко, гледајќи надолу кон субјектот, може да добиете многу убави и релаксирани портрети.

3. Изберете објектив за портрети

EOS RP од Canon со прикачен објектив од 85 mm.

Објективот од 85 mm, како RF 85mm F2 Macro IS STM што го користиме тука, е идеален за портрети бидејќи фокусната должина нуди пријатна перспектива за лица.

Објективите со различни фокусни должини може да имаат забележлив ефект врз изгледот на субјектот. Широкоаголните објективи може премногу да ги нагласат карактеристиките на лицето на субјектот преку неприродно издолжување на носот и челото - особено ако го користите за фотографирање одблиску. Премногу нагласените перспективи понекогаш можат да имаат и позитивен ефект, но воглавно, подолгите фокусни должини создаваат подобри ефекти. Затоа, ако користите објектив со зум, тогаш оддалечете се наназад и зумирајте што повеќе со објективот. Ако планирате да фотографирате многу портрети, тогаш размислете да набавите специјален објектив за портрети. Фокусната должина од 85 mm (или објектив од 50 mm со фотоапарат чиј сензор ја отсекува сликата) се смета за совршена за снимање портрети поради начинот на кој ги доловува лицата со најубави пропорции.

4. Зголемете го изворот на светлина

Маж во зелен џемпер држи блиц од Canon поставен на статив и го насочува кон бел чадор.

Белите чадори што пропуштаат светлина се евтини, разновидни и идеални за почетници кои сакаат да ја омекнат светлината кога снимаат портрети.

Исто како обична светилка, вашиот блиц Speedlite е релативно мал извор на светлина. Светлината што ја создава ќе има остри рабови, што ќе резултира со нагласени сенки и контраст. Во повеќето случаи, за портретите ви треба дифузирана светлина што меко ќе го осветли лицето - ова може да го постигнете со модификатор. Исто како голем прозорец, така и едноставен модификатор како чадор или придушен рефлектор може да го зголеми изворот на светлина, овозможувајќи ви да го обвиткате субјектот со светлина и да ги елиминирате сенките.

Можете да го насочите чадорот кон субјектот или спротивно од субјектот за да ја одбиете светлината кон него. Во повеќето случаи, за портретите е најдобро да го доближите светлото блиску до лицето на субјектот, бидејќи на тој начин се зголемува изворот на светлина во однос на субјектот.
Портрет од жена со кафеава коса, чие лице е осветлено со блиц.

Сенките се понагласени во оваа слика бидејќи блицот Speedlite е користен директно врз субјектот. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/11 и ISO100.

Портрет од жена со боб кафеава коса, снимен со користење на блиц и чадор.

Користењето блиц нуди помека завршна обработка. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/5,6 и ISO100.

5. Поставување на експозицијата и јачината на блицот

Екран со поставки на EOS RP од Canon.

Прво поставете ја експозицијата рачно, а потоа прилагодувајте ја јачината на блицот според потребите.

Фотограф ги прилагодува поставките на задната страна на блицот Speedlite од Canon за да сними портрет.

Поставете го вашиот блиц Speedlite од Canon во рачен режим (M) - ќе треба да експериментирате со различни јачини, но започнете со ¼.

Користењето на блицот ви нуди огромна слобода за прилагодување на експозицијата. Може да го поставите блицот да биде посилен од амбиенталната светлина или да се хармонизира со амбиенталната светлина. Еве едно едноставно прилагодување на експозицијата на вашиот блиц: поставете го блицот во рачен режим (M) и изберете ја јачината - јачина од ¼ е одлична почетна точка. Кога станува збор за поставување на експозицијата кај фотоапаратот, треба да изберете рачен режим за експозиција на фотоапаратот и да поставите брзина на блендата од 1/160 сек. или иста вредност како максималната брзина на синхронизација на блицот.

Изберете вредност 100 за ISO и f/8 за решетката. Снимете пробна слика, а потоа прилагодувајте ја јачината на блицот сè додека не добиете соодветна светлина врз лицето на субјектот. Јачината на блицот може да ја менувате со прилагодување на излезната моќ или со доближување или оддалечување на изворот на светлина во однос на субјектот.

6. Позиционирање на блицот

Портрет од жена која носи сива ролка, наспроти сива заднина, осветлена странично.

Поставувањето светло од една страна на субјектот создава „половично“ осветлување и ја прекрива спротивната страна со сенка. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/8 и ISO100.

Портрет од жена која носи сива ролка наспроти сива заднина, осветлена од горниот лев агол за да се добие триаголник од светлина на нејзиниот десен образ.

Насочувањето на блицот надолу од горниот лев агол резултира со „Рембрантово осветлување“, создавајќи привлечен триаголник од светлина на десниот образ. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/8 и ISO100.

Портрет од жена која носи сива ролка, наспроти сива заднина, осветлена од горната страна.

Активирањето на блицот директно над лицето нуди гламурозно и меко осветлување на лицето и ги нагласува јаболчиците. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/8 и ISO100.

Портрет од жена која носи сива ролка, осветлена од долната страна.

Осветлувањето одоздола изгледа неприродно, бидејќи сме навикнати да ја гледаме сончевата светлина што паѓа одозгора. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/8 и ISO100.

Една од најдобрите работи за користење надворешен блиц за портрети е контролата што ви ја нуди тој блиц. Неговата местоположба има значителен ефект врз изгледот на лицето на субјектот.

7. Експериментирајте со соодносите на јачина

Страничен портрет од жена наспроти сива заднина.

Осветлувањето на субјектот со светлина одзади ви овозможува да создавате амбиентални портрети со темни тонови. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/8 и ISO100.

Портрет од жена која носи голем зелен ѓердан, наспроти сива заднина, со бел рефлектор на платното во заднина.

Користејќи втор блиц поставен зад субјектот може да создадете кружна светлина врз платното во заднина. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/5 и ISO100.

Ако сакате да фотографирате со блиц на повисоко ниво, тогаш додадете втор блиц и експериментирајте со нивниот сооднос на јачина. Користете го едниот блиц за платното за заднина, а другиот за субјектот. Кога е поставен на мала јачина, задниот блиц ќе создаде дискретна кружна светлина врз заднината. Ако, пак, го поставите на голема јачина, тогаш светлината во заднина значително ќе ја осветли заднината и ќе добиете слика со светли тонови. Се разбира, вториот блиц може да го користите и за истакнување одредени делови на субјектот. На пример, ако го поставите зад субјектот и го насочите кон него, тогаш ќе создадете привлечна светлина по рабовите на контурата на субјектот.
Портрет од жена која носи голем зелен ѓердан и бела блуза, наспроти бела заднина.

Втор блиц поставен зад вашиот субјект може да го надополни првиот блиц за да добиете слика со посветли тонови. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/5 и ISO100.

Портрет од жена која носи голем зелен ѓердан и бела блуза, наспроти темно сива заднина.

Ако користите втор блиц што ќе биде поставен зад вашиот субјект, тогаш може да го насочите блицот кон задната страна на субјектот за да му ја осветлите косата или работ зад него. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/4,5 и ISO100.

8. Користете фолии

Speedlite-блиц од Canon со прикачена розова фолија.

Speedlite-блиц со прикачена розова фолија што е поставен на статив директно зад субјектот и насочен кон платното во заднина.

Портрет од жена која носи сина беретка, наспроти виолетова заднина.

Користењето фолија во боја претставува едноставен и ефикасен начин за внесување поживописни бои во вашите слики. Таа може да го зголеми и контрастот на сликата, доколку користите бои што се контрастни во однос на вашиот субјект. Снимено со EOS RP од Canon и објектив RF 85mm F2 Macro IS STM со избрани 1/100 сек., f/5 и ISO100.

За да добиете нагласени бои треба да ставате фолии врз блицот. Овие евтини ацетати во боја може да се прицврстат пред блицот и да се користат за боење на светлината што паѓа врз субјектот или за создавање заднини со нагласени бои за сликите што ги снимате во студиото. Кога експериментирате со бои, треба да размислите како ќе ги искористите реквизитите и облеката за да ја надополните комбинацијата на бои, а треба да користите и круг со бои за да одредите кои бои ќе изгледаат најдобро. Тука, беретката со нагласена сина боја внесува секундарна боја во сликата. Лесно ќе пронајдете многу реквизити и додатоци во вашиот дом што ќе можете да ги искористите за насочување на вниманието и истакнување на карактерот на вашите портрети, а ќе можете да создадете и сопствени модификатори за светлина. Нашата статија за дополнителна опрема за фотографирање што може сами да ја направите ви покажува како да направите придушен рефлектор и рефлектор од картонска кутија и цевка од чипс обложена со фолија. Или, уште полесно, може да направите сопствен рефлектор од картон и алуминиумска фолија што ќе го користите за одбивање на светлината од блицовите Speedlite за да ги отстраните сенките на вашиот субјект.



Напишано од James Paterson

Слични производи

Слични написи

  • A Speedlite on a tripod with a cardboard box mounted in front of it, throwing gentle light on a boy.

    ДОМАШНИ ПРОЕКТИ

    3 додатоци за фотографирање што лесно можете сами да ги направите

    Искористeте секојдневни предмети за да направите придушен рефлектор, рефлектор и мека подлога.

  • Човек, кој држи EOS R6 од Canon, фотографира жена со долги плетенки на улица.

    МОДНО ФОТОГРАФИРАЊЕ

    Фотографирајте ги вашите пријатели како модели

    Фотографката за мода и убавина Jade Keshia Gordon од Лондон нуди 6 едноставни совети за создавање постилски фотографии за друштвените медиуми.

  • Портрет на жена со долги плетенки, облечена во краток розов џемпер и сиви фармерки, која пешачи по улица.

    ФОТОГРАФИРАЊЕ ПОРТРЕТИ

    Како да доловите совршени тонови на кожата на вашите портрети

    Совладајте ја сложената уметност за доловување природни тонови на кожата со модниот професионалец Jade Keshia Gordon.

  • Портрет од фотографката и поетеса Amaal Said со затворени очи и црвена марама на главата што паѓа врз нејзините рамена.

    ФОТОГРАФИРАЊЕ АВТОПОРТРЕТИ

    Совршени автопортрети

    Дознајте како да претворите обичен автопортрет во прекрасен автопортрет.