Како да ја доловите природата и да придонесете кон зачувувањето на животната средина: увиди и совети за фотографирање диви животни

Увиди од фотографите Christine Sonvilla и Marc Graf, кои придонесуваат кон зачувувањето на животната средина, како и совети и техники за тоа како да го усовршите вашето фотографирање диви животни.
Црвена верверичка гледа директно кон фотоапаратот додека трча низ килим од суви лисја и паднати ливчиња од цветови. Снимено со Canon EOS R5. © Robert Marc Lehmann

Австриските фотографи Christine Sonvilla и Marc Graf, кои придонесуваат за зачувување на животната средина, фотографирале диви животни низ целиот свет, од австрискиот алпски рис до реткиот бенгалски тигар. Овие два фотографи се запознаа на Универзитетот во Виена каде што студираа за зачувување на животната средина. Таму го открија нивниот заеднички интерес за фотографирање и сфатија дека тоа е начин да ѝ дадат глас на природата.

Marc дава пример како тоа може да направи разлика: „При крајот на 2016 година ја објавивме првата фотографија со висока резолуција од алпски рис што го доловивме на австриските планини. Многу бевме возбудени бидејќи постојат само 10 до 15 такви животни во Австрија, а во тој период рисот бил забележан два пати. Се обидовме да ја пренесеме пораката за заштита на рисот низ цела Австрија преку сите видови на медиуми“.

Christine продолжува со приказната: „Мислиме дека околу 2,2 милиони луѓе, околу една петтина од популацијата на Австрија, беа изложени на таа тема. Исто така, правиме многу презентации во живо со фотографии и видеозаписи. Нашата цел е да ја споиме јавноста со организациите за заштита на природата, невладините организации, научниците и сите други луѓе на терен.“

Овде, Christine и Marc ги споделуваат нивните увиди и совети за користење на вашето фотографирање природа како алатка за зачувување на животната средина, заедно со нашите 10 совети за снимање одлични фотографии од диви животни.

Првата фотографија од стапица со фотоапарат со висока резолуција од алпски рис во Австрија, снимена со фотоапарат и објектив од Canon од страна на фотографите на диви животни Christine Sonvilla и Marc Graf.

Првата фотографија од стапица со фотоапарат со висока резолуција од див алпски рис во Австрија, снимена во 2016 од Christine Sonvilla и Marc Graf. „Оваа слика се искористи за да се промовира враќањето на рисовите на Алпите во Австрија“, вели Marc. „Таа единка е многу важна на малкуте животни кои сега живеат таму“. Снимена со автоматизирана стапица со фотоапарат со фотоапарат и објектив од Canon. © Christine Sonvilla и Marc Graf

Најдете приказна и креативен агол

Не морате да патувате до далечни дестинации за да пронајдете приказни за издржливоста на природата. Напротив, проект блиску до дома ќе ви овозможи да го изградите вашето знаење на темата и ќе ви го олесни доловувањето во различни услови.

„Во изминатите неколку години се фокусиравме на централна Европа и видовме како екосистемите и дивите животни можат да се опорават и повратат ако само им се даде време и простор“, вели Christine. „На пример, во Националниот парк Баварска Шума, разновидноста на видовите неверојатно се зголеми бидејќи властите оставија многу дрвја кои беа искоренети за време на голема бура како исушени гранки. Вообичаено, тие се отстрануваат за да се намали ризикот од штетници и болести. Но, гледате колку ѝ помогна на разновидноста“.

Вашата идеја не мора ни да биде огромна. Краткиот филм „Flowing: My Dream of More Freedom“ на Christine i Marc ни раскажува како животот може да процвета во река кога нема брани и други пречки, а нарацијата е од перспективата на реката. Гледајте го филмот подолу.

„Продукцијата беше мошне лесна“, вели Marc, „и демонстрира дека идејата не мора секогаш да е сложена и да има долгогодишна продукција. „Сѐ снимивме за 6-7 недели во различни локации низ централна Европа“. Christine и Marc претежно го користеа Canon EOS R5 (сега е заменет со Canon EOS R5 Mark II), во комбинација со RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM и палета од широкоаголни објективи од Canon.

Christine додава дека филмот, и покрај должината од само четири минути, беше многу успешен во поглед на распространетоста. Освои награди на меѓународни филмски фестивали и беше пуштен во Европскиот парламент за време на дискусија за финансирање на обнова на реки.

Изградете мрежа

За да започнете, блиску до вас можеби има локален проект за обнова или зачувување на животната средина, нешто во кое сте веќе вмешани. Освен тоа, можете да разговарате со научници и специјалисти во заедницата за зачувување на животната средина кои работат на теми за кои сте заинтересирани. Со градење мрежа од контакти, ќе можете да најдете приказни кои вредат да се раскажат, како и нови начини на раскажување.

Еден од проектите на Christine и Marc кои го доловија обновувањето на природата на едно од најнеочекуваните места беше возможен само поради нивните контакти во научниот свет. Сѐ уште беа во контакт со стар пријател од универзитет кој проучуваше крунести орли во метрополитенската област Дурбан во Јужна Африка.

„Кому би му текнало дека еден од најголемите грабливци во Африка просперира во град со население од 4 милиони луѓе?“ вели Christine.

„Поради обесшумувањето во јужниот дел од Африка, овие орли се борат за опстанок и мораат да се приспособат на урбани области“, додава Marc. „Но, луѓето садат дрвја во своите градини и мило им е кога орли прават гнезда во нив“.

Christine објаснува: „Еден пар имаше гнездо на крунести орли веднаш до прозорецот на нивната дневна соба. Секое утро, жената прво проверуваше дали птиците се добри. Ги документиравме овие различни аспекти“.

Човек фотографиран додека гледа во гнездо на крунест орел наспроти прозорецот од неговата дневна соба во Дурбан, Јужна Африка. Снимено со фотоапарат и објектив од Canon.

Christine и Marc фотографираа пар кој го набљудува гнездото на крунестите орли во нивната градина. Дневната соба додава контекст, а контрастот меѓу топлината на светлата во собата и ладното светло надвор создава впечатлив резултат. © Christine Sonvilla и Marc Graf

Познавајте го вашиот фотоапарат и бидете креативни со вашите објективи

Ако фотографирате диви животни, можете да имате само краткотрајни моменти од вашиот субјект. Доколку сте запознаени со контролите на фотоапаратот, ќе можете максимално да ги искористите спонтаните моменти.

„Прво, препорачувам да вежбате со фотоапаратот и да научите како да ја приспособите решетката и други работи за да знаете да го правите тоа инстинктивно - како да возите автомобил“, вели Christine.

„Потоа е важна упорноста и издржливоста, за да не се откажете лесно. Понекогаш ќе има денови кога не го ни притискате копчето за активирање на блендата бидејќи ништо не се случува. Но, морате да продолжите.

„Важно е и да бидете отворени кон сѐ што има во сликата. Не фокусирајте се само на субјектот, туку и на малите детали во заднината. Дури и да е малку заматена, заднината навистина може да ја издвои вашата фотографија од други фотографии од истиот субјект“.

Начинот на кој го користите објективот може да ви помогне да ги истакнете деталите на субјектот на интересен начин. Телефото објективите ги повлекуваат далечните субјекти во кадарот, но тоа не е сѐ - тие исто така ги прават деталите во заднината да изгледаат поголеми и поблиски до субјектот отколку кога користите широкоаголен објектив. Можете да го користите овој ефект за да направите растение или животно да изгледа како да е „под напад“ од околината.

Фотографија од крунест орел во гнездо во Дурбан, Јужна Африка, снимена приквечер со телефото објектив од Canon од 300 mm, од фотографите на диви животни Christine Sonvilla и Marc Graf.

Уште една слика од гнездо на крунест орел во Дурбан, снимена со фотоапарат од Canon и телефото објектив од 300 mm од Canon. „Исто како и со широкоаголен објектив, го привлекувате субјектот и информациите од заднината во една слика на многу кондензиран начин“, вели Marc. Овде, тоа ги зближува светот на луѓето и светот на птиците. © Christine Sonvilla и Marc Graf

Раскажете ја вашата приказна

Споделување на вашите слики од диви животни на социјалните медиуми може да е корисен начин за зголемување на свеста и за да ги инспирирате луѓето да дознаат повеќе. Можете да користите снимки кои ја доловуваат издржливоста на природата или слики кои прикажуваат закани и притисок врз природата.

„Секогаш размислуваме за приказните кои сакаме да ги раскажеме, како и најважните слики кои сакаме да ги постигнеме“, објаснува Marc. Целта е да се направи една слика која ја раскажува целата приказна, вели тој: „Тоа е сржта на работата. Важно е да имате план. Потоа, можете да ги приспособите сите технички аспекти, како решетка и фокусна должина, аголот на фотоапаратот, композицијата на заднината итн.

„Секогаш одиме кон позитивниот аспект на раскажувањето приказни кога станува збор за социјални медиуми. Ретко споделуваме слики кои прикажуваат негативни страни на некоја приказна. Ако го направиме тоа, прикажуваме што било и како излегло на крај, така што има позитивен фокус“.

Кафеава мечка фотографирана со фотоапарат и објектив од Canon од страна на фотографите на диви животни Christine Sonvilla и Marc Graf на рид во Европа, а во заднина се гледаат светла од села.

Christina и Marc велат дека нивниот проект за фотографирање кафеави мечки во срцето на Европа беше многу влијателен. „Нѐ инспирира тоа што, на континент со една од најгустите човечки популации на планетата, бројот на големи предатори како што се мечки и волци и рисови се зголемува толку брзо“. Историска слика доловена во автоматска стапица со фотоапарат и објектив од Canon. © Christine Sonvilla и Marc Graf

Десет совети за подобрување на вашите фотографии од диви животни

Непредвидливите животни што се движат брзо и неочекувано може да бидат едни од најтешките субјекти за фотографирање.

Но, фотографирањето диви животно е слично на фотографирањето спорт – клучно е да се подготвите ефикасно, да ја најдете правилната позиција, да знаете која опрема ќе ви треба (и како да ја користите) и да го очекувате неочекуваното.

Ова се нашите најдобри 10 совети за снимање одлични фотографии од животот во дивината.

1. Запознајте се со вашиот субјект

Ибериски рис стои на карпа и гледа директно во фотографот во Националниот парк Andujar во Шпанија, а заднината е дефокусирана. Фотографирано со Canon EOS R7.

Може да ви биде од корист да научите како се движат животните во дивината и како се однесуваат, за да може да го утврдите најдобриот начин да ги фотографирате. Фотографирано со Canon EOS R7 со избрани 1/1600 сек., f/2,8 и ISO 1250. © Dani Connor

Познавањето на живеалиштето и однесувањето на животните што ги фотографирате е од клучно значење и може да ви заштеди многу време на терен. Ако знаете во кој период од годината одредени видови животни се активни, може подобро да го планирате фотографирањето. Одличните слики од животот во дивината ретко кога се снимени без знаење и организација.

2. Изберете ја соодветната опрема за фотографирање диви животни

Canon EOS R7 фотографиран во шума.

Комбинирајте го објективот со зум Canon RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM со фотоапарат без огледало APS-C како што е EOS R7 и има ефикасен опсег на зумирање од 28,8-240 mm, со што можете да одзумирате за да видите сѐ - идеално за доловување диви животни наспроти неверојатни сцени - или да зумирате поблиску за да доловите детали.

Комбинација од фотоапарат и објектив со релативно мала тежина ќе биде попрактична за носење, ако треба да патувате на далечни локации. Сигурното автоматско фокусирање и големата брзина на континуирано фотографирање (голем број слики во секунда) ќе ви овозможи да правите слики последователно со голема брзина, со што ќе доловувате моменти од однесувањето на животните. Фотоапарат со LCD-екран со променлив агол ќе ви олесни фотографирање од креативни агли, како ниско за фотографирање на животните очи-во-очи.

3. Изберете соодветен објектив

Портрет од голем ушест був снимен од фотографот на диви животни Guy Edwardes со објектив со телефото зум Canon RF 200-800mm F6.3-9 IS USM.

Фотографирањето птици често бара фокусна должина за супер телефото. Фотографијата е снимена од фотографот на диви животни Guy Edwardes со Canon EOS R5 и објектив Canon RF 200-800mm F6.3-9 IS USM, со избрани 500 mm, 1/250 сек., f/14 и ISO 6400. © Guy Edwardes

Телефото објективите ви овозможуваат да снимате диви животни од подалеку, но вреди да се земат предвид и други видови објективи за фотографирање природа. Широкоаголните објективи ви овозможуваат да снимате животни и растенија во поширок пејзаж или градски пејзаж, а макро објективите може да ви помогнат да создадете впечатливи слики одблиску од инсекти и други мали субјекти.

Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM има моќен опсег на зумирање кој овозможува голема разновидност. За да добиете уште поголем телефото опсег на фотоапаратите за целосна слика без огледало, како што е Canon EOS R8, ви ги препорачуваме примарните објективи Canon RF 600mm F11 IS STM и RF 800mm F11 IS STM.

Ако имате фотоапарат со APS-C-сензор, како што е EOS R7, а сакате да почнете скромно во однос на системот и буџетот, тогаш ви го препорачуваме Canon RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM.

Сензорот во APS-C-фотоапаратите е помал од сензорот во фотоапаратите за целосна слика, поради што вашиот субјект ќе биде поголем во кадарот, така што, APS-C-фотоапарат зумира со фактор од околу 1,6x. На пример, прикачете го објективот RF 100-400mm F5.6-8 IS USM на EOS R7 и искористете ги придобивките што ги нуди „ефикасната фокусна должина“ од 160-640 mm. Дознајте повеќе во нашиот сеопфатен водич за разбирање фокусна должина.

Дознајте повеќе за избирање на најдобрите објективи за фотографирање диви животни.

4. Поставки на фотоапаратот: останете во фокус

Граблива птица лета на небото.

Ако успеете да се притаите и да не ги исплашите птиците и другите чувствителни суштества, може да вежбате различни техники на фотографирање за да ги усовршите вашите вештини. Снимено со Canon EOS R5 и објектив Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM, со избрани 451 mm, 1/8000 сек., f/6,3 и ISO 4000. © Robert Marc Lehmann

Важно е да се уверите дека субјектот е остар при фотографирање диви животни. Палетата на фотоапарати со EOS R-систем од Canon се одликува со многу ефикасен систем за автоматско фокусирање со технологијата Dual Pixel AF од Canon. Во овој систем, секое електронско коло за откривање бои на сензорот може автоматски да фокусира, како и да доловува слики, што значи дека, меѓу другото, субјектите може да се снимат и следат секаде во кадарот.

Некои фотоапарати, вклучувајќи ги и Canon EOS R7 и EOS Mark II имаат режим за автоматско фокусирање со следење очи на животни, кој автоматски ги бара очите во сцената и ги фокусира. Режимот за автоматско фокусирање AI Servo постојано ги следи дивите животни во движење, дури и ако се движат многу брзо, со што обезбедува остри слики. Обидете се да снимите серија фотографии во најбрзиот режим за придвижување на фотоапаратот за да ги зголемите шансите да го доловите клучниот момент.

5. Поставки на фотоапаратот: одржувајте стабилност

Младенче од лисица стои на издигнување со мов, снимено со фотоапарат со EOS R-систем од Canon и објектив со стабилизација на слика за да се добие остра слика.

Во многу сценарија за фотографирање диви животни, нема да имате време да поставите статив. Стабилизацијата на слика ќе ви биде од голема помош и ќе ви овозможи постојано остри рачно направени фотографии, дури и со долги телефото или макро објективи.

Тресењето на фотоапаратот го попречува снимањето остри слики кога користите телефото објективи.

Најголемиот дел од телефото објективите од Canon се одликуваат со многу ефикасна оптичка стабилизација на слика за да се спречи тоа и вообичаено нудат 3 чекори до 5 чекори за промена на вредностите за експозицијата. Тоа може да направи огромна разлика во рачното фотографирање диви животни, каде што големите брзини на блендата може да бидат непрактични во сите услови освен под директна сончева светлина. Стабилизацијата на слика со 5 чекори со која се одликува Canon RF 600mm F11 IS STM треба да обезбеди постојано остри слики за 1/20 од секундата, наместо за 1/640.

Користете ја стабилизацијата на слика за телефото и макро фотографирање, особено ако фотографирате рачно. Меѓутоа, ако фотоапаратот е поставен на статив, подобро е да ја исклучите стабилизацијата на сликата.

6. Поставки на фотоапаратот: зголемете ја брзината на блендата за да избегнете заматување

Сива чапја лета околу езеро и држи риба во клунот, фотографирана со фотоапарат со EOS R-систем од Canon со голема брзини на блендата за замрзнување на капките вода

Користете голема брзини на блендата за да ги замрзнете движењата кои ги фотографирате. За да дознаете повеќе за доловувањето движења во вашите фотографии, погледнете ги нашите најдобри совети за фотографирање движења. Снимено со Canon EOS R5 и објектив Canon RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM со избрани 400 mm, 1/3200 сек., f/6,3 и ISO 12.800. © Robert Marc Lehmann

Логичниот чекор при снимање слики со динамички движења е да се зголеми брзината на блендата. Во горната снимка, брзината на блендата од 1/3200 сек. ја замрзна чапјата во движење, како и капки вода во лет. Околу 1/2000 сек. или побрзо е добра почетна точка. Меѓутоа, можеби ќе сакате да оставите малку заматеност со пониска брзина на блендата, на пример на врвовите на крилата на птиците, за да додадете чувство на движење. Со помали птици кои се движат брзо, многу е веројатно дека врвовите на крилјата ќе бидат заматени, дури и при релативно голема брзина од 1/1000 сек.

Со текот на времето, можеби ќе сакате да ја намалите брзината на блендата уште повеќе, можеби дури и до 1/10 сек., па дури и да употребите техника на поместување за уште повеќе да го зголемите чувството на движење.

Општото правило е дека ви е потребна брзина на блендата што е во најмал случај идентична со реципрочната фокусна должина на објективите за целосна слика. Значи, ако користите објектив од 600 mm како што е Canon RF 600 mm F11 IS STM, би ви требала брзина на блендата од најмалку 1/600 од секундата кога IS е исклучена - на повеќето фотоапарати оваа вредност е 1/640.

7. Поставки на фотоапаратот: контролирајте ја длабочината на полето

Елен ја покажува главата над тепих од трева, која изгледа заматено. Оваа мала длабочина на полето се должи на големата фокусна должина на објективот Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM.

Иако телефото објективите можеби немаат „брза“ ознака на решетката, сепак може да ги користите за да ја заматите заднината на фотографиите, бидејќи долгата фокусна должина може да создаде впечаток на прилично мала длабочина на поле, дури и со релативно тесна решетка. Ова се должи на можноста на телефото објективите да ја компресираат оддалеченоста, со што ги носат заматените, дефокусирани заднини поблиску до субјектот. Снимено со Canon EOS RP (сега е заменет со новиот EOS R8) и објектив Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM со избрани 400 mm, 1/60 сек., f/8 и ISO 1250. © Ben Hall

При секојдневното фотографирање, често се користи режимот на фотографирање со приоритет на решетка (означен со AV на вртливото копче на фотоапаратот). Кога станува збор за макро објективите, поради малото работно растојание, решетката обично се затвора до f/16, f/22 или повеќе за максимално да се зголеми длабочината на полето и да се фокусира целата сцена.

Често можете да го подобрите вашето фотографирање диви животни со тоа што ќе го искористите заматувањето на дефокусираните делови од сликата, познато како ефект на дефокусирање, со што вашиот субјект ќе се истакне. Меѓутоа, можеби е подобро да не ја заматување заднината ако сакате да ги доловите дивите животни во нивната природна средина.

Поголема фокусна должина може да резултира со посилно заматување на заднината. Ова е причината поради која објективите со телефото зум може да се користат за изолирање на субјектот и претворање на заднината во заматена површина без детали. Затоа, ако сакате да добиете посилно дефокусирање, оддалечете се неколку чекори и зумирајте во поголема фокусна должина.

8. Композиција и светло

Елен стои во висока трева.

„Златниот час“ е соодветно именуван. Сонцето е ниско на небото во првиот час пред зајдисонцето и дава златна топлина на квалитетот на осветлувањето. Снимено со Canon EOS RP (сега е заменет со новиот EOS R8) и објектив Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM со избрани 373 mm, 1/1250 сек., f/8 и ISO 1250. © Ben Hall

Може да ги подобрите вашите фотографии така што ќе ги изберете вистинските услови на осветлување за да ги фотографирате субјектите. Земајќи ги предвид обрасците на однесување на животните, обидете се да го искористите сонцето рано наутро или доцна попладне за да добиете топла жолта светлина, која создава богати бои и длабоки сенки.

Користете го правилото на третини за да создадете динамична композиција. Активирање на приказ на решетка од 3x3 во електронскиот визир на фотоапарат со EOS R-систем од Canon може да ви помогне. Оставете повеќе простор пред субјектот, наместо зад него, за да изгледа дека животното гледа или се движи во внатрешноста на фотографијата, наместо надвор од неа.

Најважно од сѐ, секогаш проверувајте дали во заднината има нешта кои го одвлекуваат вниманието. Светол објект во далечината или гранка на дрво која делува како да излегува од главата на животното ќе го одвлече вниманието на гледачот од главниот субјект.

9. Не ги вознемирувајте животните

Објектив со зум Canon RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM се потпира на камуфлираните нозе на фотограф на диви животни.

Користете телефото објектив од Canon, без разлика дали е примарен објектив или објектив со зум како овој RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM, за да не мора премногу да им се приближите на дивите животни и за да го поставите фотоапаратот пред да им пријдете. © Robert Marc Lehmann

За да го доловите природното однесување на животните, бидете тивки и движете се во цик-цак наместо да им пријдете директно. Уверете се дека ветерот дува кон вас како што приоѓате за вашиот мирис да не се пренесе до животните. Кријте се зад дрвја, камења и други нешта во пејзажот и не прекршувајте го хоризонтот.

Проверете дали фотоапаратот е вклучен и поставен пред да се приближите. Фотоапаратите со EOS R-систем се многу потивки во споредба со DSLR-фотоапарати при работа, бидејќи немаат огледало кое се движи во и надвор од куќиштето меѓу секоја снимка. Canon EOS R7, EOS R10 и многу други фотоапарати во палетата ви овозможуваат да ја изберете функцијата за бесшумна бленда кога фотографирате во еден од режимите Креативна зона. Ова оневозможува различни функции на фотоапаратот кои во спротивно го предупредуваат животното дека сте во близина, како звукот на ослободување на блендата, активирањето на блицот и помошниот зрак за AF.

Многу фотоапарати со EOS R-систем ви овозможуваат да го поставите режимот на блендата на Електронски, независно од функцијата за бесшумна бленда. Можете и да ги исклучите звуците од фотоапаратот во главното мени.

10. Снимки од извонредно мала оддалеченост

Фотографија одблиску од вилинско коњче на гранка наспроти заматена заднина, снимена со фотоапарат Canon EOS R50 и објектив со зум Canon RF-S 55-210mm F5-7.1 IS STM.

Со соодветната опрема и многу трпение, можете да користите макро фотографирање за да доловите навистина извонредни слики од мали субјекти. Фотографирано со Canon EOS R50 и објектив Canon RF-S 55-210mm F5-7.1 IS STM со избрани 210 mm, 1/50 сек., f/7,1 и ISO 100.

За помали субјекти, како што е фотографирањето пчели, пеперутки и други инсекти, фотографирањето при екстремно мали растојанија ќе гарантира дека субјектот нема да се загуби во широка снимка. Најдобрата опција за ова е макро објектив или, пак, можете да го користите Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, кој се одликува со зголемување до 0,41x и можности за фокусирање одблиску кои можат да произведат слики кои се многу блиски до макро снимки.

Тековните макро објективи од Canon се одликуваат со хибридна стабилизација на слика, со што се истакнуваат за рачно снимање на фотографии со екстремно мала оддалеченост. Објективите Canon RF 35mm F1.8 IS MACRO STM и RF 85mm F2 MACRO IS STM се одлични примарни објективи и нудат зголемување од 0,5x за макро фотографирање при најмала фокусна должина.

За повеќе информации, видете ги нашите водичи за избирање почетна опрема за макро фотографирање и најдобрите објективи за фотографирање диви животни.



Напишано од Matthew Richards, Natalie Denton и Marcus Hawkins

Слични производи

    EOS R6 Mark III

    Доловете ги дејствата со оптимална рамнотежа на резолуција, брзина и практичност - идеален за диви животни, спорт и портрети.
  • EOS R7

    Истражете ја дивината со фотоапарат што нуди неверојатна брзина и квалитет на слика во преносливо APS-C-куќиште дизајнирано за иднината.
  • EOS R10

    Преземете ги следните чекори во фотографирањето и снимањето со фотоапаратот без огледало EOS R што е дизајниран со сензор со големина APS-C.
  • RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM

    APS-C-објектив од серијата EOS R со опсег на зумирање од широк агол до телефото што е совршен за фотографирање патувања, диви животни, спорт и животен стил.
  • RF 75-300mm F4-5.6

    Достапен и лесен стандарден објектив со телефото зум за фотографирање диви животни, спорт и семејни авантури.
  • RF 100-400mm F5.6-8 IS USM

    Повеќенаменски, компактен и лесен RF-објектив со зум од 100-400 mm и стабилизација на слика со 5,5 чекори за фотографирање диви животни и движења.

Слични статии

Документирање проект за обновување на природата

Фотограф и експерт за обновување на природата споделува како вдахнала нов живот во локалниот пејзаж.

Најдобри објективи од основна класа за фотографирање диви животни

Снимајте прекрасни слики од животни и птици со овие евтини примарни објективи и објективи со зум Canon RF и RF-S.

Совети за макро фотографирање

Макро фотографирање на едноставен начин - дознајте за најдобрата опрема, совети и техники.

Како да фотографирате птици

Совети и најдобрата опрема за почетници за фотографирање птици.